هتل های برتر وارنا بلغارستان
نوشته شده توسط : امامی

وارنا یکی از مهم ترین شهرهای بلغارستان به لحاظ گردشگری می باشد، از این رو برای اقامت در این شهر لازم است اطلاعات مختصری راجع به هتل های این شهر داشته باشید. در مقاله پیش رو به معرفی دو هتل برتر وارنا، از زیباترین و پرگردشگرترین شهرهای بلغارستان خواهیم پرداخت.

هتل های برتر وارناهتل های برتر وارنا

هتل اینترنشنال (International Hotel Varna)

هتل اینترنشنال که در ۹۰ متری از ساحل و همچنین در کنار منطقه تفریحی ماسه‌های طلایی (Golden Sands) قرار گرفته، از بهترین هتل های ۵ ستاره وارنا است. منطقه ماسه های طلایی فاصله ای ۲۵ کیلومتری از فرودگاه و ۱۷ کیلومتری از شهر وارنا دارد. متوسط دمای هوای در این منطقه حدود ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در فصل تابستان و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در زمستان است.

هتل اینترنشنالهتل اینترنشنال

این هتل بسیار مجلل دارای ۳۲۵ اتاق و سوئیت با نمای فوق العاده زیبای باغ و دریا می باشد. همچنین اسپای “اینترنشنال” مجهز به چندین استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، حمام بخار و سونای مادون قرمز است. از امکانات تفریحی این هتل هم می توان به اتاق بازیهای کامپیوتری، سرویس نگهداری کودکان، زمین بازی کودکان و کاریوکی اشاره کرد. بی شک این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های وارنا می باشد.

هتل ملیا گرند هرمیتاژ (Melia Grand Hermitage)

هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا در فاصله ۳۲۵ متری از ساحل و در مرکز ساحل Golden Sands واقع شده است. این هتل که در سال ۲۰۰۵ مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته، دارای امکانات رفاهی بسیار عالی و کاملی است و سطح بالایی از خدمات را به مهمانان خود ارائه می کند. هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا دارای ۷۲۸ اتاق است که با ذوق و سلیقه ای زیبا چیدمان شده و این اتاق های مدرن نیز شامل سالن مجزا و حمام با دوش و سشوار هستند. از امکانات دیگر اتاق های این هتل نیز می توان تلفن مستقیم شماره گیری، تلویزیون کابلی، استخر شنا و… را نام برد.

هتل ملیا گرند هرمیتاژهتل ملیا گرند هرمیتاژ

اما هتل لوکس هتل ملیا گرند هرمیتاژ دارای امکانات منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که شامل صرافی، دسترسی بدون محدودیت به اینترنت عمومی، آرایشگاه مو، قهوه خانه گرم، روزنامه، مغازه ها ، ۸ آسانسور و بالابر، رستوران سرو غذا، اتاق کنفرانس، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و شستشوی لباس  می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های برتر وارنا بلغارستان,هتل های برتر وارنا ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: